Veelgestelde vragen: Tickets
Kan ik zelf mijn zitplaatsen kiezen?
U kan zelf zitplaatsen in de zaal aanklikken en zo uw tickets bestellen. Hou er wel rekening mee dat er geen losse stoelen mogen open gelaten worden. Gelieve dus zo veel mogelijk aansluitend uw zitplaatsen te boeken. We raden u aan om zitplaatsen voor uw gezelschap op één tribune te bestellen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Uw bestelling van tickets of extra's kan u online betalen met iDeal of Bancontact.
Is het mogelijk om van mijn order een factuur te ontvangen?
Het is mogelijk om na uw bestelling een factuur aan te vragen van uw order. Hiervoor staat in de bevestigingsmail een link naar het aanvraagformulier. Een factuur kan enkel verstuurd worden als de order definitief en betaald is.
Ik ben mindervalide. Hoe kan ik een rolstoelplaats reserveren?
Op elke voorstelling wordt een beperkt aantal rolstoelplaatsen voorzien. Per rolstoelplaats is er één begeleidersplaats. Deze plaatsen kunt u online niet zelf boeken, maar zijn te reserveren via een reserveringsformulier dat terug te vinden is op de BESTEL-pagina. Gelieve in het formulier enkele data en uren voor te stellen wanneer u de voorstelling wil bijwonen. Op deze manier kunnen wij u sneller verder helpen.
Kan er telefonisch gereserveerd worden?
Het is momenteel niet mogelijk om telefonisch te reserveren. We vragen u om de tickets online te reserveren.
Ik heb tickets besteld, maar heb geen bevestigingsmail of tickets ontvangen.
Indien u de tickets online besteld en betaald hebt, krijgt u na de betaling uw tickets automatisch via een bevestigingsmail toegestuurd. Mocht u deze niet onmiddellijk terugvinden in uw mailbox, controleer dan zeker eens uw spam of ongewenste mails. Mocht u deze nadien toch niet vinden, kan u contact opnemen via tickets@studio100.nl.
Kunnen tickets omgeruild of terugbetaald worden?
Tickets worden standaard niet gewisseld, ingeruild of terugbetaald.
Enkel wanneer u bij uw bestelling een terugbetalingsoptie hebt afgesloten en voldoet aan de voorwaarden, kunt u een terugbetaling aanvragen.
Frauduleuze ticketverkopers
Koop uw tickets via de officiële website van de voorstelling 40-45.nl. Tickets via websites van andere ticketverkopers kunnen vals zijn.
Wat is een terugbetalingsoptie?
Voor een kleine meerprijs van € 3,50 per ticket kunt u een terugbetalingsoptie afsluiten voor uw aangekochte tickets. Indien u geconfronteerd wordt met een tegenslag (bijvoorbeeld: ziekte of overlijden) waardoor u niet aanwezig kunt zijn bij de voorstelling waarvoor u tickets heeft gekocht, dan krijgt u dankzij deze terugbetalingsoptie uw tickets terugbetaald. Hier vindt u meer informatie over de voorwaarden van de terugbetalingsoptie.
Tijdens de bestelling van uw tickets kunt u vóór het afronden van uw bestelling aangeven of u de terugbetalingsoptie wenst af te sluiten door het daarvoor bestemde vinkje aan te klikken. De kostprijs van € 3,50 wordt dan automatisch berekend over het aantal tickets voor de voorstelling (niet op extra’s zoals een parkeer- en/of restauranttickets). In de bevestigingsmail van uw bestelling vindt u een overzicht van de bestelde tickets en de afgesloten terugbetalingsoptie, alsook een link naar het aanvraagformulier voor een terugbetaling.